Mummy please be strong..

Hmm... baru je aku tulis pasal mak aku sakit kan.. Tetiba harini dapat call dari alang ckp mak sakit balik dlm tdo.. Kene stroke again!!  Selalu kalau kena dia sedar... Kali ni tak sedar.. 
So skrg hospital Selama dah hantar mak ke hospital Taiping.. Abah call ckp mak belum sedar, tapi badan dia dah boleh bergerak... cuma tak boleh nk bukak mata... Doc nk buat CT scan then transfer to Hosp Penang... abah cakap apa2 nnti dia update..
Nak kata dia buat kerja rumah takde pun.. maybe dia ada risau something nie.. selalu macam tu.. if she worried about something je mesti dia sakit.. Semalam elok jer call ckp dengan aku... Cakap psl opah demam tak lega2 lg.. maybe dia risau kan opah nie..
Si Nad pulak tetiba cakap nak berenti kerja, nak jaga mak kata nye...  aku just suruh dia amik unpaid leave jer.. Serious rasa bersalah sbb condition aku skrg macam dah susah jer nk jaga mak kat hospital...  Sedey sgt2.. :(


Ape yg boleh aku buat sekarang doa jer yang terbaik utk mak... 

"Wahai Pemeliharaku, kasihanilah mereka sebagaimana mereka memelihara aku semasa aku kecil." Berikanlah kesihatan yang sempurna kepada kedua orang tuaku... Amin ya rabbal alamin...


gambar opah and my mom...hopefully both akan sihat seperti biasa... Dear frens pls pray for my mom....

2 comments:

1mM@ said...

insyaAllah... kita doa banyak2 ye.. maybe die risaukan opah gak kot... hope nad sampai nnt... dia lega sket. control urself k. be strong..

Nurul Azlan said...

tenkiu2... aku tgh strongkan diri... :D

Post a Comment