Kemalasan...

Lately sgt malas nak update blog... mood tak datang.. idea pun tak datang... cerita pun takde... Last sunday gi rumah emmy&imma(setelah 2 mgu aku memerap kat umah time weekend) diorang buat konon2nyer surprise laa baby shower party utk aku and Imma... aahaha.. tp disbbkan Imma da tau dlu... so automatically aku pun tawu... tu pun terbaca status FB emmy pg tu.. I hv no idea since when diorang plan bnda nie... dlu ada laa diorg ckp... tp mcm senyap je kan... so aku assume kan mmg x der laa kot memandangkan aku n Imma da sarat dah... Aku now da nk masuk 34 weeks and imma lak 36 weeks... fuhhh.. cpt betul masa berjalan...

Aku tanak cte byk sgt psl baby shower party+birthday party kembar imma&emmy+clbrt mother's day auntie Jaiyah and doa selamat ni...  sbb korang leh baca kat blog IMMA. Cerita dia lebey kurang sama jer.. hehe...  Tapi layankan jer laa gambar2 yg aku curik dgn izin dari Nurul(photographer professional di hari itu)...  dan dr camera Sela juga...  so credit to both of them for the photos... sorry gambar kecik2 jer yer...

2 org pakcik tgh struggle mentiup belon ulat bulu


gemss kan sayer?? tape slimworld kan ader.. ;p

mommies to be.. hero Imma tgh mengorat heroin aku mase perut kitorang berlaga


pakcik nie susah betul nak senyum lawa2... haaiishh..

 
daddy tgh bergossip ape tah ngan baby..


mommies and daddies to be



tea time celeburit celebret befday si kemba 




the galz.. Shireen, me, yien, nurul, imma, sela. emmy, and yang.. opss ada termasuk skali uncle azmir ;p btw ada 4 nurul masa nie.. Nurul Wahida, Nurul Hayati, Nurul Imma and Nurul Emmy... hahaha nama paling glemer...



ehh.. mcm kurang sorang plakk dalam nie.. EE takde.. tu laa nak dok belakang tabir lg...  ;p



Di sini saya ingin merakamkan setinggi2 perhargaan terima kasih(eh da cam pidato plak) kepada Emmy&Imma sefamily... thanks utk untie sbb susah payah masak lauk2 makan tgh haritu... ikan goreng dan kari haritu adalah terbaekk dr ladang... (lg sedap kalau ada kicap.. ceiss ngade lak kan) and kepada seme  mbr2 baik ku selaku organizer Yien, Sela, Emmy, EE, jatol, Shireen dan semua2 yg terlibat  thanks a lot... jasa korang akan dikenang... nxt yr turn Emmy and Shireen pulak or maybe Yien and Sela.. who knows, kuasa tuhan jodoh diorg dtg thn nie...  Amin... (tlg aminkan jgk yer.. aku doakan utk korg nie) hehehe... yeaaahhh... welcome to da club!!

1 comments:

1mM@ said...

awat x mintak kicap?? x pon gi je ke dapur tu konpem jumpa kicap. hahahha
si ee plak nak sambal belacan... mak aku lupa letak kat depan. huhu
dorg nye plan aku rasa da lama... igt x jadi.. rupa2nye dah ujung2 bila sume ada... hahaha
aku amin kan segala doa ko kat atas tu...
amin... :)

Post a Comment