Bile sang suami mengemas...

Fuhhh... lama gila tak update blog... pagi tadi si yien da bising tanya2 bila nak update... Sebenarnye ku sangat kecewa bila entry yang tgh di tulis dengan panjang nye hilang begitu sahaja kerana lupa memasang power adapter... Yang peliknye dlm draft pun takder ku kecewa :( hahaha... penat okk type panjang2 tetibe ilang.. ilang mood gua beberapa minggu...

Malam tadi ku suruh encik hasben tlg kemas atas katil bilik no 2 tu.... sbb ada baju2 lom lipat... adoii sejak peknen nie aku malas gile nak sidai baju and lipat baju.. Tapiii... basuh baju sgt rajin.. hehe.. yer laa masuk je lm washing machine...  pastu sidainye idak.. kadang2 terpaksa basuh lg skali sbb lupa sidai.. so da berbau.. eeiiii teruknyer perangai aku time preggy nie.. jgn laa baby ikut perangai mummy dia nie.. huhuhu...

So malam tadi aku agak ngantuk... nak masuk bilik terpandang laa atas katil yg dah clear giler... huhuhu...  malas nak pikir pape dah terus layan tdo...  sampai laa ke petang td... si nad nak pinjam baju kurung nak g kenduri kawan dia... aku pun bukak laa almari kain tu... skali kauu.. haa terkejut mak.. ingat sapa laa yang nak gi berdagang nie..  korang tgk je gamba kat bwah nie.. maleh aku nak explain lebih2...

korang nampak tak dua bunjut kain batik nie.. haihhh kat sini upenyer pakcik nie sorok segala kain2 aku suh dia lipat semalam... hadoii.. pandai nye laki ku mengemas.. haha...


haa...kemas kan katil nie..kalau tak menggunung dengan kain2... pandai laki saya mengemas ;p tenkiu hasbenku... ^.^

0 comments:

Post a Comment