I'm so weak.. :(

Apsal lately nie aku rasa macam asyik letey jerr... Dizzy sepanjang masa... makan pun susah.. tak tau apa je yg boleh masuk lam anak tekak nie.. Semua benda rasa nk muntah... Dulu masa 1st trimester tak pulak aku morning sickness... Hmm.. maybe sbb dlu aku cam riak sgt kot... org tanya x kene morning sickness ke.. aku dgn "belagak"nye ckp xder pun.. arghhh... tension betul... 


Semalam siap batuk teruk sampai muntah2 tepi jalan..  tapi agaknye ni laa di nama kan pengorbanan seorang ibu kot... Bile dah jd macam nie.. terus aku rasa mcm insaf gila... sebelum nie asyik melawan je ckp mak... Skang bila dah rasa sendiri macam mana teruknya preggy... mmg rasa insaf gila... Nak je aku call mak aku ckp aku mintak ampun semua... tp kang dia pelik lak.. fikir bukan2 lak.. dah laa mak aku tu ada prob jantung.. nak ckp ngn dia skrg kene slow2.. Since operate haritu dah 2 kali mak kene stroke..  1st kene 11 tahun lps.. masa aku lepas form5...  tp dah ok.. boleh jalan semua.. but since dia operate replace valve bln 12 haritu.. dia mcm makin tak sihat...  doc mmg ckp possibility nk kene stroke balik mmg tinggi... skang nie mak aku cam dah ingat2 lupa.. sometimes dlm sehari every 5 or 10 minutes dia akan call aku or nad tanya soalan yg sama berulang2 kali... tapi aku layan kan aje... cuma aku harap mak dpt sihat mcm dlu.... bley laa dia jaga cucu dia.. ngehehe...

0 comments:

Post a Comment